Opening d’Orangerie
Something NEW is coming…
Deze zomer krijgt het iconische ’t Hof van Oranje een spannend nieuw hoofdstuk…
Wij toveren ons prachtige (zonne)terras om tot “de Orangerie” dé meest zomerse, sfeervolle plek van Balegem.
Verwacht je aan koude verfrissende drinks, goede muziek, relaxte zomerse vibes en dat heerlijke vakantiegevoel, gewoon in de achtertuin van Balegem.
Of je nu komt voor een snelle apero na het werk, een gezellige namiddag met vrienden of een zwoele zomeravond… de Orangerie wordt jouw nieuwe favoriete plek.
Hof van Oranje – Oosterzele (Balegem)
Opening: Binnenkort… de countdown is gestart!
Volg ons op socials en mis geen enkele update. Wie neem jij mee voor de allereerste cocktail onder de oranjebloesems?
#dOrangerie #ZomerBar #HofVanOranje #SummerVibes #Balegem #Oosterzele #NewOpening #AperoInBalegem